2009年12月30日 星期三

買樓投資 – 收租

由於我已經租左個單位黎住, 唔想搬黎搬去, 早前買入的一個240萬左右嘅物業, 最後都係租左出去, 租金約9千。
宜家有兩位員工幫我供樓, 呢兩位員工每月共幫我搵約1萬5千蚊, 而未計差餉同交稅, 我每月亦要俾管理費約1千5百, 供樓俾銀行約1萬2千。
同時, 我亦係其他人員工, 幫人搵緊約9千蚊一個月!
以下為出租物業收支情況 (不計自用寫字樓及租用他人之住宅):
   收支(表面)
(現金流)
 
收支
(實際)
 
註解
       
租金收入  1.50 1.50 
管理費  (0.15)  (0.15)  
供樓  (1.20) (0.60)其實有50%以上係本金(宜家約為70%), 若干年後可套現(加按或賣樓,如果樓價唔升唔跌)
 
其他雜費  (0.23) (0.23)包括差餉同交稅, 約為租金之15%(保守估計,應該唔使咁多)
       
   (0.08) 0.52 

下年我希望能再請多個員工! 第一步先將其中一個物業加按及拉長供款期(由20年轉為25或30年), 套現15至20萬並減少每月供款, 亦應可加少少租(因租約快完,及現租金水平比市場低), 應可以改善現金流!
再加上自己的儲蓄, 請多個員工的願望應該可以實現!
祝大家新年快樂, 大家的願望都可以實現!

沒有留言:

張貼留言