2013年11月1日 星期五

出租股票 (2013年10月31日)

本打算月底再買入1,000股新地,但今日 (10月2X日??) 新地上升 2% 左右。

所以改變了策略,今日 (10月2X日??) 做了以下動作:

1.  以$3.65沽出 1 手新地 11 月行使價 102.50 之認沽期權 (SP),收$3,617。
  
2.  以$1.70沽出 2 手新地 11 月行使價 102.50 之認購期權 (SC),收$3,364。

3.  以$3.47買入17,000股 2778冠君,付$59,109。


 資產     16 新鴻基地產 2,000股,2778冠君 17,000股 
 成本     $257,109 (16: $99 x 2000 ; 2778: $3.47 x 17,000)
     
 按揭     股票抵押 Margin,做3成按揭 
 租金                1  股票期權:沽出認購期權 (Short Call) 
                2  股息: 16 新鴻基地產 + REITs 
     
 目標     出租[目標3,000股]新鴻基地產,以租金還按揭 
     以按揭所得資金買入REITs,長期持有 
     
 守則                1  低按揭成數 (不超過3成),唔好比人Call Margin! 
                2  Short Call 行使價不能過低 (若現價x110%低於成本價:行使價不低於現價x110%),收少些租金也好過賤賣! 
                3  目標出售價不低於成本價x110% (盡量唔賣) 
                4  REITs 買入後便永不出售了 

 自己出資    198,000  
 原按揭額      59,109  約 3 成,利率 4.88% 
     
 已收租金         6,981  (期權金+股息) 
 累計利息              53   至10月31日
     
 按揭餘額      52,181  

13 則留言:

  1. 請問為何買冠君呢? 我都有揸少少,諗緊好冇加碼... 見母公司鷹君不斷增持,但唔肯定這係咪一個利好信號,同埋呢隻股一直幾橫行,自$4 碌落黎後一直都冇升過...

    另想請教如果一隻股已升到高位,預計會回調,想 freeze 咗呢個 profit,但又唔想賣走現有,有冇一些簡單方法(short)? 舉例早幾期月REIT (如領匯)升到好高 ($44),我就諗,遲些應該跌下,但呢些退休養老生息股,我又唔想賣到現有的存貨,點樣可以沽空呢? 我女人仔平時淨係識用銀行e banking買入正股,窩輪又唔係每隻股都有,有冇其他好簡單/易用方法沽空呢類應該升到高位、買錯咗又唔怕長揸的股份? 這問題有點白痴,還望指教。

    回覆刪除
    回覆
    1. 買冠君係因為鍾意佢個朗豪坊,大商場嘛 :P
      其實隻隻REITs都想買!
      想 freeze 咗個 profit,但又唔想賣走現貨?邊有咁著數嫁!最多都係高位Short Call,但係如果佢繼續升,都一樣會比人Call 走!

      刪除
    2. 點樣可以 short call,short call一般有限期嗎?
      只有一般銀行ebanking戶口,可以做到嗎? (sorry..這問題有條白痴...)

      刪除
    3. 要開個股票期權戶口;short call 以不同月份為期限;你可以上港交所網頁看看,有介紹,另可看看書或其他BLOG友。
      一般銀行ebanking戶口好像沒有期權可做,要去證券行。

      刪除
    4. 並非所有股票都可做 Option/借貨沽空的,領匯就無得做了....

      刪除
  2. 我又唔想賣到現有的存貨 ---> typo, sorry "賣到" 應為 " 賣走"

    回覆刪除
  3. 1個月就賺左6千幾,正
    咁你今個月咪有3手16出租?

    回覆刪除
    回覆
    1. 6千幾也不是白賺的,若新地明顯升穿$102.50,我是要用$102.50賣出新地!
      如果11月底新地低於$102.50,我也要用$102.50買1手 :-)

      刪除
  4. 想問 blog 主點解要用股票抵押而唔係 short covered call 呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 主要係想保持資金的彈性,及使用少量杠桿,好像按揭一樣。

      刪除