2015年1月9日 星期五

2014 總結

看回自己的舊文章,才發現沒有寫2012及2013之總結,實在有點懶惰!原來自己2011年時曾經犯下嚴重的投資錯誤!投資小錯當然時時有 :P

說回2014年,現在就總結—下吧:

物業:

自住物業 : 2012年換樓買入,賬面升了約 1M,但只是賬面,有得睇,無得使!若當初不換樓,可能差不多供完,但現在有排供,阿Q精神,當交租!

商用物業 1 : 2009年買入,公司自用,賬面升了約 3M (我佔50%),但又只是賬面,有得睇,無得使!不過好處係唔使俾業主年年加租或者逼遷!

商用物業 2 : 細細粒,2011年買入,出租,賬面升了約 40K (我佔50%),由於已經 full paid,原全無壓力下每年淨袋 約 6 萬 (我佔50%)。

工業物業  : 今年買入,出租,月租收8 千,月供 5 千幾 (我佔40%)。

其他物業已於政府出樓市辣招早期賣掉,明顯係一個投資錯誤!

股票:
由於年中買入工業物業,需要賣出部份股票,而且是在股市大升前賣出 (OMG!) 。
兩公婆全年股息收入為 HK$110,198。

期權:
開始參與期權,以股票收租。
沒有統計收了多少期權金,而且部份股票被Call走,以後會小心點設定行使價。
當然,沒有蝕錢,只是賺少了。 (阿Q精神又來了!)

工作:
工作依舊的忙碌。就是因為忙碌才令我積極投資,要盡快財務自由。
2015年很有機會引入新的後生拍擋,雖然會收入少了,但我還是覺得身體及時間重要些!

12 則留言:

  1. 有米大業主呀^_^
    有錢都要有健康先有用,唔好咁搏呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係有米大業主呀,其實主要物業都係自用,無現金流入,反而流出現金。
      對呀!健康至重要。

      刪除
  2. 哇哇哇, 令人稱羨的成績呢:D

    回覆刪除
  3. 加油~~! 已很不錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 比上不足,比下有餘。
      自覺也很不錯了!

      刪除
  4. 加油..我仲係到浮浮沉沉..呵呵

    回覆刪除
    回覆
    1. 加油,只要肯 "投資",就有機會自由!
      而過程也很有樂趣呢。

      刪除
  5. 呢兩三個月, 好多人做SHORT CALL 要交貨, 睇開D.

    回覆刪除
    回覆
    1. 交貨無問題,交左貨又有資金,咪又投資過囉 :)

      刪除
  6. 預祝羊年心想事成,財務自由!

    回覆刪除