2015年3月27日 星期五

2015年3月收息

兩公婆共收 $16,097   :


   每股派息 升跌Remarks
3.10 2638 港燈-SS                 0.1989 N/A 第1次收未期息 
3.12 435 陽光                0.1050 +9% 
3.24 2 中電控股                1.0000 +2% 




買樓10大誤解


http://finance.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=24407583


詳細文章可以自己click入去看看。


事先聲明,唔係叫你現在買樓,但當中有些論點我很認同,或應該要銘記在心:


2. 樓價一定會下跌 -
樓價在短期內有上落是事實,但另一個更重要既事實係,以30年為觀察期的話,樓價只會上升不會下跌!03沙士價是香港近十年最低價,美孚的03呎價約為1600,但1600這個賤價仍然係美孚入伙價的10多倍!事實上,某時期的低價,通常都會比上一個時期的高價還要高。等樓價爆破的朋友,要有心理準備爆破後的樓價和今日的價其實差不多。
 因此,如果你係用家,諗住長住20~30年,只要供款係能力範圍內,就算97年買樓一樣冇問題,因為樓價升跌不會影響你一早已計劃好既供款,20年後樓價一定會超過買入價(請對比1983及2003的樓價)。
貨幣脫離金本位30多年,因此過去30年的樓價走勢絕對有參考價值。坦白說,今後貨幣的貶值速度能保持30年只跌95%,已經是非常幸運。


4. 供30年樓係樓奴-
世界上所有銀紙現在均以每30年跌95%的速度貶值,簡單來說,30年後港幣的購買力,和現在的日圓差不多,即是說,今日我借港幣100萬,還到第30年就變左100萬yen。當然,中途你係有不斷供款,但你每期供款的購買力都會貶值,變相你可以用貶值後的貨幣購買未貶值的資產。幻想一下你可以用今日既身家,坐時光機回到1980年買當時既樓。因此,30年的供款期內,供款壓力係會越來越低,因為你的債項不斷貶值。頭10年是最艱苦困難的,中間10年可以有閒錢去下旅行,後10年供款比飲茶錢還要低。


因此供樓係會越來越輕鬆






.

9 則留言:

  1. 你都好有人工加,3月都係高豐期

    回覆刪除
  2. 收皮幾嘢息都好肥喎:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 一年可以收到皮幾嘢的月份唔多,希望月月都可以就好了!

      刪除
  3. 我都有港燈中電,每年夠畀電費有特。其他股雖然有啲冇派息同減派息,但因為入貨多咗,相對總年薪又加了。:)

    回覆刪除
  4. 你好!我覺得你投資很有技術,膽色,經驗很佩服!
    其實我有一半同你意你以上講法!令一半吾同意系如果40歲前上比到首期我覺得佢仲未算系樓奴但如果過左40先比到首期真系可以話系半個樓奴!工作壓力會加大,50後加人工機會開始下降!仲要好怕無左份工.
    不過講真就算系或吾系樓奴都好,我覺得好多人連想做樓奴的機會都無!!呢家年首期都難追上!
    睇左你好多文章真系啓發好大
    祝投資順利!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實點會系樓奴呢?
      供樓同租樓都一樣係要每月付出一筆錢。
      而且應該係你去控制層樓,而不是你去做樓奴。
      40,50後萬一真係供唔起層樓,便把他租出去囉(所以一定要買容易租出的樓!)。
      而買樓亦都要預留一筆備用資金,唔好去得太盡。
      至於首期方面,你有決心去買,總能想到辦法去籌備的,就怕你無決心!
      思想改變命運,是真的!

      刪除
    2. 只不過睇身邊朋友大部分都做吾到,至少要涯多十年,平均我身邊朋友年齡系26~33左右。十個九個都未有樓但前路茫茫。
      我算非常幸運,家庭負擔少,由細到大有存錢習慣,投資平平穩步發展,工作平平。但運氣算非常好先置到業。但睇到身邊朋友真系心酸!其實我都預計四十左右先能置業都合理!
      樓奴呢個名系比買吾到樓架人用,但總系心酸。
      多謝你意見!資投膽色仲要學!

      刪除