2009年10月19日 星期一

買樓投資 - 目標

自由...是我現時的目標!
財務自由...似乎係自由嘅其中一個必要之元素!
希望有一日(而呢一日唔係太遙遠), 唔需要為生活, 為金錢每天不斷工作!可以自由地選擇做喜愛的事情!
我自知自己冇家底, 要由零開始, 而自己並不是在大機構或政府工作, 退休後唔會有長奉 / 退休金, 所以我知我更加應該定好目標, 計劃未來!
什麼叫財務自由? 
當你的被動收入大於支出, 即無須工作而有淨現金流流入.
如何達到財務自由?
盡力增加資產(可為你提供正現金流的東西), 從而增加現金流.
 
下一編再講下我的具體計劃和方法, 等我可以不時 review, adjust 下我嘅計劃!

沒有留言:

張貼留言